poniedziałek, 4 lutego 2013

6

W dzisiejszym poście prezentuję:
*Naszyjnik oreo
*Kolczyki wiszące filiżanki, herbatka z cytrynką
*Wafelki/goferki sztyfty
*Na koniec mój ulubiony motyw, duszki świecące z ciemności! Na zdjęciu prezentują się kolczyki sztyfty jak i zawieszka do telefonu

Większość rzeczy jest dostępnych i chętnie sprzedam po rozsądnej cenie, więc zapraszam na pw jakoby ktoś coś chciał. :)
Cieszę się również że już ponad 500 osób zajrzało na mojego bloga! To dla mnie wiele znaczy. :)
Pomyślałam że gdy stuknie 100 lajków na facebooku to zrobię konkurs i będzie można wygrać kilka moich wyrobów, tak więc czekam !


2 komentarze:

  1. No siema: ) Dotrałam tu przez Twojego Devianta. Zarejestruj się na Modnej Polce, to pewnie będziesz miała więcej zamówień.
    Ładne masz te rzeczy, będę obserwować na devie i tutaj.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń